Piast stracił sponsora

22.07.2008
Nie będzie wielkiego sponsora w gliwickim klubie? Dotychczasowa umowa Piasta z potentatem motoryzacyjnym się skończyła, a nowej... nie ma.
Kibice Piasta liczyli, że dzięki pieniądzom z GM ich klub może stać się potentatem finansowym w polskim futbolu. Wygląda na to, że na razie nic z tych planów nie wyjdzie. Dotychczasowa umowa reklamowa wygasła, a nowej nie ma. - Przed początkiem nowego sezonu na pewno nie ma szans na przedłużenie umowy. Sytuacja jest jednak dynamiczna i w każdej chwili możemy zacząć o niej rozmawiać - mówi Krzyżanowski.

Piastowi zaszkodziły zmiany personalne wewnątrz firmy. Wspierający klub dyrektor generalny GM Polska Romuald Rytwiński został niedawno szefem oddziału firmy w Hiszpanii. Z nowymi władzami polskiej filii, działacze Piasta jeszcze nie zaczęli rozmów. Inna sprawa to problem stadionu w Gliwicach. - Brak pomocy z GM nie zachwieje kondycją finansową klubu - uspokaja Krzyżanowski
źródło: Gazeta Wyborcza Katowice

Przeczytaj również