Górnik "szlifuje talenty"
05.08.2008
Widnieje na nich także znak firmowy Allianz Polska. Klub wykupił kilkadziesiąt takich bilbordów, głównie na terenie Zabrza, Katowic i Gliwic. Na Roosevelta zaprzeczają jednak, że jest to prowokacja pod adresem kibiców innych klubów, czy nawet chęć odebrania im części sympatyków. - Wierny kibic na pewno nie odejdzie od swojego klubu dlatego, że pojawił się w mieście bilbord Górnika. Nie o to chodziło. Plakaty będą wisiały do końca miesiąca i informują o uroczystościach 60-lecia naszego klubu. Biorąc pod uwagę wiek i dorobek jest się czym pochwalić. A hasło? Połączyło tradycję klubu, górnictwa, ale też ideę, która od początku przyświeca firmie Allianz, która pomaga sportowcom w osiąganiu coraz lepszych wyników - mówi Krzysztof Maj, dyrektor ds. marketingu Górnika.
Tymczasem ponad pięć i pół tysiąca biletów sprzedanych - tak wygląda bilans przedsprzedaży biletów na niedzielne derby z Ruchem Chorzów. Ruch w klubowym Sklepie Kibica był równie duży, jak w poniedziałek i wszystko wskazuje na to, że podobnie będzie w następnych dniach.
Tymczasem ponad pięć i pół tysiąca biletów sprzedanych - tak wygląda bilans przedsprzedaży biletów na niedzielne derby z Ruchem Chorzów. Ruch w klubowym Sklepie Kibica był równie duży, jak w poniedziałek i wszystko wskazuje na to, że podobnie będzie w następnych dniach.
Polecane
Ekstraklasa
Przeczytaj również
07.08.2022
07.08.2022
Główka Paluszka metodą na wicemistrzów
05.08.2022
05.08.2022
Bez gola, bez błysku, bez punktów