Energetyczny Górnik

13.10.2008
W zabrzańskim Multikinie odbyła się gala związana z wejściem na rynek napoju energetycznego „Górnik Power” oraz wyborami „Miss Górnika Zabrze”.
Kilkukrotnie zmieniano datę wejścia specyfiku do sklepów, ale początkowe efekty sprzedaży przerosły samych pomysłodawców! Mimo, że napój dostępny jest dopiero od dwóch tygodni, to cieszy się nadspodziewanie dużym zainteresowaniem. - Sprzedaliśmy już ponad trzydzieści tysięcy sztuk! Jest to więc bardzo dobre „otwarcie” sprzedaży - ocenia dyrektor ds. marketingu Górnika, Krzysztof Maj.

Już wkrótce punkty, w których będzie można nabyć oficjalny napój Górnika, zostaną oznaczone plakatami reklamowymi. - Przygotowaliśmy specjalną mapę, która pokazuje,  gdzie mamy swoich kibiców. W tych miejscach na pewno będzie możliwy zakup produktu - dodaje Maj.

- Brak reklam piwa "Górnik Zabrze" spowodował czasowe wstrzymanie jego produkcji. Bijemy się w pierś i zapowiadamy, że tym razem nie zrobimy podobnego błędu - mówi członek zarządu klubu. - Nie chciałbym zdradzać szczegółów, ale w niedalekiej przyszłości powstanie woda mineralna „Górnik Zabrze - Smak Sukcesu”. Prowadzimy również rozmowy z branżą kosmetyczną. Liczę się z tym, że wysoka jakość naszych produktów, jak i logo Górnika będą magnesem przyciągającym klientów - dodaje na zakończenie.

Podczas prezentacji, na której obecni byli Marcin Wodecki i Marco Bajić, zawodnicy zabrzańskiego klubu, wybrano Miss Górnika Zabrze.

Bezkonkurencyjna okazała się Dominika Lipok z Gierałtowic, która wyprzedziła liczne grono konkurentek. -Nie spodziewałam się wygranej. Rywalizacja była bardzo ostra, a dziewczyny naprawdę śliczne - mówi zwyciężczyni. - Na Górnik jeżdżę dopiero drugi sezon. Kibicuję wszystkim piłkarzom. Bez wyjątków! - podkreśla Miss, pytana o ulubionych zawodników.

Drugie miejsce zajęła Sabina Jatta, natomiast  „brązowy medal” przypadł Annie Zub.
autor: Krzysztof Dębowski

Przeczytaj również