Nominacja dla Górnika
14.10.2008
Nagrody zostaną przyznane po raz piąty. Ich celem jest promocja osób, organizacji, wydarzeń oraz inicjatyw budujących oraz rozwijających relacje pomiędzy sportem a biznesem.
- Już sama nominacja do grona finalistów stanowi dla klubu duże wyróżnienie. Świadczy ona o docenieniu przez ekspertów pozytywnych zmian w zakresie zarządzania klubem, a także jego sfery marketingowej. Zdajemy sobie sprawę, jak wiele pracy przed nami, dlatego wyróżnienie zmotywuje nas do jeszcze bardziej wzmożonych wysiłków, które już wkrótce doprowadzą do zbudowania fundamentów profesjonalnej firmy - mówi Krzysztof Maj, dyrektor ds. marketingu Górnika Zabrze.
W Zabrzu pod względem marketingu i nie tylko dzieje się w ostatnich latach bardzo wiele dobrego. Wystarczy zobaczyć, jaki asortyment posiada klubowy sklepik. - Jestem przekonany, że owych pozytywnych zmian, za które Górnik zdobył uznanie, nie byłoby bez zaangażowania właściciela klubu, firmy Allianz, a przede wszystkim bez harmonijnej współpracy z jej departamentem marketingu - podkreśla Maj. - W tym miejscu chciałbym podziękować wszystkim osobom związanym z Górnikiem, którzy przyczynili się do tego wyróżnienia - dodaje.
Oprócz Górnika nominowani zostali: Lech Poznań (piłka nożna), Asseco Prokom Sopot (koszykówka), PGE Skra Bełchatów (siatkówka) oraz Unia Leszno (żużel).
Zwcięzcę poznamy 6 listopada 2008 roku, na V Gali Sportu i Biznesu, która odbędzie się w Multikinie w Złotych Tarasach.
- Już sama nominacja do grona finalistów stanowi dla klubu duże wyróżnienie. Świadczy ona o docenieniu przez ekspertów pozytywnych zmian w zakresie zarządzania klubem, a także jego sfery marketingowej. Zdajemy sobie sprawę, jak wiele pracy przed nami, dlatego wyróżnienie zmotywuje nas do jeszcze bardziej wzmożonych wysiłków, które już wkrótce doprowadzą do zbudowania fundamentów profesjonalnej firmy - mówi Krzysztof Maj, dyrektor ds. marketingu Górnika Zabrze.
W Zabrzu pod względem marketingu i nie tylko dzieje się w ostatnich latach bardzo wiele dobrego. Wystarczy zobaczyć, jaki asortyment posiada klubowy sklepik. - Jestem przekonany, że owych pozytywnych zmian, za które Górnik zdobył uznanie, nie byłoby bez zaangażowania właściciela klubu, firmy Allianz, a przede wszystkim bez harmonijnej współpracy z jej departamentem marketingu - podkreśla Maj. - W tym miejscu chciałbym podziękować wszystkim osobom związanym z Górnikiem, którzy przyczynili się do tego wyróżnienia - dodaje.
Oprócz Górnika nominowani zostali: Lech Poznań (piłka nożna), Asseco Prokom Sopot (koszykówka), PGE Skra Bełchatów (siatkówka) oraz Unia Leszno (żużel).
Zwcięzcę poznamy 6 listopada 2008 roku, na V Gali Sportu i Biznesu, która odbędzie się w Multikinie w Złotych Tarasach.
Polecane
Ekstraklasa
Przeczytaj również
07.08.2022
07.08.2022
Główka Paluszka metodą na wicemistrzów